Alert NACA

17 lutego 2021
Category: Przed Złożeniem

Wyraź swój głos. Zweryfikuj rejestrację wyborców, zaktualizuj swój adres i zarejestruj się, aby głosować

  • Zaloguj sie
    • Logowanie do pliku internetowego
    • Logowanie NAC Dołącz do nasWalka o sprawiedliwość gospodarczą z najlepszym amerykańskim kredytem hipotecznym

      Kroki do posiadania domu

      W tej części opisano kompleksowe porady udzielane przez NACA i kroki dotyczące zakupu domu za pośrednictwem NACA. Jeśli wykonasz te kroki, zostaniesz właścicielem domu do wynajęcia. Im więcej przygotujesz, tym szybciej będziesz mógł kupić swój dom. Poniższy przegląd zawiera szczegółowy opis każdego kroku.Krok 1: Warsztaty dla kupujących w domu

      Musisz wziąć udział w warsztatach dla kupujących w domu. Jest to bezpłatne forum edukacyjne, które jest otwarte dla wszystkich przed określeniem swojego statusu członka NACA lub niebędącego członkiem. W każdym miesiącu odbywa się kilka warsztatów. Warsztat Homebuyer zapewni Ci przegląd procesu zakupu domu, problemów z nieruchomościami i opcji hipotecznych, w tym programów hipotecznych HUD i NACA Mortgage. Otrzymasz ważne informacje na temat gotowości kredytu hipotecznego i kwalifikacji NACA. Po zakończeniu warsztatów dla kupujących w domu należy uzyskać dostęp do pliku internetowego NACA, aby umówić się na spotkanie z doradcą ds. Mieszkaniowych NACA. Aby umówić się na spotkanie, wykonaj kroki opisane w pliku WWW: prześlij wymagane dokumenty, uzupełnij informacje, podpisz członkostwo i upoważnienie oraz zapłać składkę członkowską i raport kredytowy. Jeśli nie możesz tego zrobić,skontaktuj się z lokalnym biurem NACA lub działem obsługi klienta w celu uzyskania pomocy.

      Zapisz się na warsztaty NACA

      Krok 2: Doradztwo mieszkaniowe i przygotowanie posiadania domu

      Na pierwszym spotkaniu Doradca ds. Mieszkaniowych odpowie na pytania dotyczące NACA i rozpocznie przygotowania do posiadania domu. Doradca ds. Mieszkaniowych dokona przeglądu zadłużenia i innych dokonywanych przez Ciebie płatności, aby określić, czy jesteś obecnie gotowy na posiadanie domu lub jakie kroki musisz podjąć. Pomoże Ci również określić spłatę kredytu hipotecznego, na który Cię stać, przeglądając sfinalizowany kompleksowy budżet, wyszczególniający Twoje dochody i wydatki. Ten budżet określi potencjalne dostępne oszczędności i kwotę dostępną do spłaty kredytu hipotecznego. Zidentyfikuje również możliwości zmniejszenia wydatków, zapewniając dodatkowe fundusze na zakup domu lub innych przedmiotów. Otrzymasz plan działania, który określa wszelkie dodatkowe dokumenty, informacje i dalsze kroki, aby uzyskać kwalifikację do NACA.Po każdej sesji doradczej musisz umówić się na wizytę kontrolną, aż uzyskasz kwalifikację NACA.

      Krok 3: Opcje kredytu hipotecznego i hipoteka NACA

      W sekcji Opcje kredytu hipotecznego opisano różne produkty hipoteczne. Podane są również szczegóły dotyczące uzyskania kwalifikacji NACA. Kwalifikacja NACA jest wymagana, aby uzyskać dostęp do hipoteki NACA. Kwalifikacja NACA jest tak rozbudowana, że ​​spełnia wymagania wielu innych produktów hipotecznych. Po uzyskaniu kwalifikacji NACA będziesz musiał w dalszym ciągu spłacać wszystkie rachunki w terminie, utrzymywać swoje dochody, nie zaciągać nowych długów i oszczędzać różnicę między bieżącą płatnością za mieszkanie a przyszłą spłatą kredytu hipotecznego w przystępnej cenie (tj. Mieszkania) każdego miesiąca, aż do zamknięcia. Przesyłaj także najbardziej aktualne dokumenty, w tym między innymi odcinki wypłat, wyciągi bankowe, anulowane czeki za czynsz itp.

      Krok 4: Poszukiwanie mieszkania

      Po uzyskaniu kwalifikacji NACA będziesz musiał wziąć udział w warsztatach zakupów, które odbywają się w każdy czwartek od 18:00 do 19:30 w biurze NACA. Warsztaty te są wymagane dla wszystkich kwalifikowanych członków NACA, którzy chcą uzyskać dostęp do hipoteki NACA. Otrzymasz informację o rozpoczęciu procesu zakupu domu; identyfikacja właściwości; rozwiązywanie problemów z naprawami; uzyskanie Zatwierdzenia Dostępu Kredytowego NACA; złożenie wniosku o pożyczkę hipoteczną NACA; rozpatrywanie wniosku o kredyt hipoteczny; i uzyskanie pomocy po zakupie NACA. Otrzymasz formularz kwalifikacyjny NACA i możesz zacząć szukać domu swoich marzeń. Ponieważ chcesz znaleźć dom spełniający Twoje kwalifikacje NACA i spełniający Twoje potrzeby i pragnienia, ważne jest, abyś nie był jeszcze zaangażowany w konkretny dom.Twoja kwalifikacja NACA jest ważna przez 6 miesięcy. Dlatego ważne jest, abyś wykorzystał ten czas na poszukiwanie domu, ponieważ będziesz musiał zostać ponownie zakwalifikowany po 6 miesiącach lub wcześniej, jeśli Twoje okoliczności ulegną zmianie, aby upewnić się, że nadal jesteś uprawniony, a maksymalna spłata kredytu hipotecznego nie uległa zmianie.

      Agent kupującego NACA lub agent skierowany do Ciebie przez NACA będzie dostępny, aby pomóc Ci w znalezieniu domu, który możesz zakwalifikować do zakupu w ramach Programu NACA. Jeśli agent nieruchomości skierował Cię do NACA, zostaniesz skierowany z powrotem do tego agenta. Możesz korzystać z usług dowolnego wybranego agenta nieruchomości, chyba że został on usunięty z programu NACA w związku z działaniami, które NACA uznała za szkodliwe lub problematyczne. Twój agent powinien uczestniczyć w bezpłatnym szkoleniu w pierwszy wtorek każdego miesiąca, jeśli ma ograniczone doświadczenie w pracy z NACA.

      Jeśli zdecydujesz się skorzystać z agenta kupującego NACA lub agenta polecającego, spotka się on z Tobą, aby omówić miejsce, w którym chcesz mieszkać, jaki typ domu chcesz, przedział cenowy, który rozważasz, i inne kwestie, które Cię interesują. Musisz poświęcić trochę czasu na znalezienie pożądanej nieruchomości, ponieważ będziesz odpowiedzialny za wszelkie bieżące lub przyszłe problemy z naprawami. Twój agent pomoże Ci zlokalizować odpowiednie nieruchomości, w tym te zidentyfikowane przez Ciebie. Po znalezieniu pożądanego domu należy natychmiast skontaktować się z doradcą ds. Mieszkaniowych w celu uzyskania listu kwalifikacyjnego dotyczącego nieruchomości, potwierdzającego kwalifikacje do zakupu tej nieruchomości. Twój agent będzie następnie negocjował w Twoim imieniu warunki Umowy kupna-sprzedaży. Może on doradzić Ci w kwestii kwoty do zaoferowania, ale musisz zdecydować, czy dom jest dla Ciebie odpowiedni w tej cenie.Agent może również pomóc Ci w negocjowaniu tego, jakie remonty mogą być konieczne, a także czy iw jaki sposób sprzedawca może najskuteczniej pomóc w dokonaniu naprawy lub czy koszt naprawy zostanie uwzględniony w Twoim kredycie hipotecznym.

      Krok 5: Umowa kupna i sprzedaży

      Umowa kupna-sprzedaży (P&S) jest bardzo ważną umową – zobowiązuje Ciebie i sprzedającego do wykonania przekazania domu po uzgodnionej cenie i na określonych warunkach. Musisz negocjować ze sprzedającym / agentem aukcyjnym, który będzie odpowiedzialny za wszelkie naprawy, określić kwotę wszelkich środków sprzedającego na naprawy, które mają być uwzględnione w kwocie kredytu hipotecznego, jakikolwiek sprzedający wpłacił środki na wykup oprocentowania, a następnie wykonać umowa kupna-sprzedaży.

      Przed podpisaniem umowy musisz skontaktować się ze swoim doradcą mieszkaniowym i przekazać mu kopię MLS oraz kwotę, którą zamierzasz zaoferować sprzedającemu w celu potwierdzenia, czy nieruchomość mieści się w maksymalnej cenie zakupu, która może ulec zmianie ze względu na stopę procentową zmiany. Być może będziesz musiał skontaktować się ze swoim doradcą ds. Mieszkaniowych, jeśli będziesz potrzebować ponownej kwalifikacji i zaktualizować informacje, jeśli Twoje kwalifikacje NACA wygasły. Po dokładnym rozważeniu możesz zaakceptować tę bardzo ważną umowę, podpisując ją. NACA nie akceptuje umów P&S podpisanych elektronicznie przez kupującego. Sprzedawca może złożyć podpis elektroniczny.

      Ponieważ jesteś odpowiedzialny za zapłacenie wszelkich kar wynikających z umowy P&S, niezależnie od działań NACA lub pożyczkodawcy, zdecydowanie zalecamy, aby Twoja umowa była zgodna z poniższymi wytycznymi, aby zminimalizować prawdopodobieństwo dodatkowych kosztów. W umowie kupna i sprzedaży należy uwzględnić następujące kwestie:

      Wyeliminuj z umowy P&S:
    • Opłaty lub kary za zamknięcie po upływie określonej liczby dni od wykonania umowy (diety);
    • Utrata zadatku, jeśli nieruchomość nie wycenia ceny zakupu, na którą się zgodziłeś; iUtrata zadatku, jeśli Twój wniosek o kredyt hipoteczny zostanie odrzucony.Uwzględnij w umowie P&S:
    • Poprawna pisownia twojego imienia; w taki sam sposób, w jaki został wpisany w dokumentach NACA lub jak widnieje w dokumencie tożsamości ze zdjęciem;
    • Warunki wymagające satysfakcjonującego zatwierdzonego przez NACA inspektora (ów) domu i agrofaga; obejmuje to czas na włączenie mediów i poddanie się innym ocenom lub opisom prac, jeśli wymaga to ważniejszej renowacji;Co najmniej 30 dni do zamknięcia od daty podpisania umowy;Co najmniej od 45 do 60 dni na zamknięcie w przypadku nieruchomości wymagających znacznych remontów, zidentyfikowanych podczas inspekcji domu, od daty podpisania umowy;Zatwierdzony NACA i agent rozliczeniowy pożyczkodawcy do świadczenia usług rozliczeniowych;Uwaga: korzystając z zatwierdzonego agenta rozliczeniowego, uczestniczący pożyczkodawca opłaca mu opłaty i koszty zamknięcia; jednak jeśli poprosisz innego agenta rozliczeniowego, musi on zostać zatwierdzony zarówno przez NACA, jak i pożyczkodawcę, a prawdopodobnie poniesiesz znaczne dodatkowe koszty.

    • Zamknięcie w biurze NACA, proces zapewniający wsparcie niezbędne do rozwiązania problemów, które mogą opóźnić lub uniemożliwić zamknięcie, a także odpowiedzieć na pytania dotyczące warunków pożyczki i innych spraw.
    • Krok 6: Stan nieruchomości

      Po wybraniu nieruchomości do zakupu, musi ona zostać sprawdzona przez wykwalifikowanego inspektora ds. Domów i szkodników, zatwierdzonego przez NACA, w celu określenia ogólnego stanu domu, który chcesz kupić. Tak jak musisz kwalifikować się do spłaty kredytu hipotecznego, na który możesz sobie pozwolić, nieruchomość, którą chcesz kupić, musi przejść proces przeglądu w celu określenia stanu domu, aby ocenić jego przydatność. Istniejące warunki naprawy, takie jak norma, bezpieczeństwo, zdrowie, konstrukcje, systemy mechaniczne i potrzeby konserwacji zapobiegawczej, często wymagają korekty, aby dom kwalifikował się do zakupu. Dział rozwoju domów i sąsiedztwa NACA (HAND) współpracuje z Państwem w celu oceny stanu nieruchomości i pomocy w przeprowadzaniu wymaganych napraw. Więcej informacji na temat procesu naprawy i rehabilitacji HAND można znaleźć na stronach od 51 do 57.

      Krok 7: Dostęp do kredytu NACA i wniosek bankowy

      Ponieważ zidentyfikowałeś swoją nieruchomość, czas ma kluczowe znaczenie dla złożenia wniosku bankowego w celu zamknięcia w terminie uzgodnionym w umowie kupna-sprzedaży. Teraz ważne jest, aby spotkać się z konsultantem hipotecznym, aby uzyskać dostęp do kredytu NACA, co wymaga potwierdzenia, że ​​nadal jesteś kwalifikowany przez NACA. Zgoda na dostęp do kredytu NACA umożliwi licencjonowanemu doradcy mieszkaniowemu wypełnienie wniosku o kredyt hipoteczny NACA i przesłanie go do uczestniczącego pożyczkodawcy. NACA ma pełną swobodę w zatwierdzaniu NACA Credit Access, o który możesz ubiegać się w dowolnym momencie podczas procesu zakupu domu za zgodą opartą na spełnieniu poniższych wymagań. W przypadku odmowy NACA poda powód odmowy.

      Ta weryfikacja dostępu do kredytu NACA obejmuje:
    • Wymagane oszczędności są utrzymane (np. Szok płatności)
    • Dochód nie ulega zmniejszeniuDługi nie rosnąPłatności są nadal realizowane terminowoPrzestrzegasz innych wymagań NACAMusisz przesłać następujące aktualne dokumenty i informacje finansowe, w tym:
    • Zawarcie umowy kupna-sprzedaży, bezpośrednio lub faksem, do doradcy mieszkaniowego. Twój agent nieruchomości może również przesłać dokonany zakup i sprzedaż za pośrednictwem strony internetowej NACA.
    • Ostatnie 30-dniowe wypłatyOstatnie 90 dni wyciągów bankowych dla wszystkich rachunkówZaktualizowano anulowane czeki, aby zweryfikować termin płatności za wynajem od momentu kwalifikacjiDochody z tytułu samozatrudnienia – wyciągi bankowe z ostatnich 12 miesięcyKrok 8: Przetwarzanie kredytu hipotecznego i ubezpieczenie

      Działy ds. Oceny i przetwarzania NACA ułatwią ubezpieczenie i obsługę kredytu u pożyczkodawcy. Powinno być kilka warunków dotyczących kredytu hipotecznego, ponieważ wszelkie problemy pożyczkodawcy byłyby rozwiązywane w Kwalifikacji NACA i rozpatrywane przed złożeniem wniosku o kredyt hipoteczny. Ze względu na wszystkie prace poprzedzające złożenie wniosku, uczestniczący pożyczkodawcy zatwierdzają praktycznie wszystkie wnioski o kredyt hipoteczny. W tym okresie powinieneś zacząć szukać ubezpieczenia domu i przedstawić dowód ubezpieczenia, a także sfinalizować wszystkie oferty i budżet na rehabilitację. Musisz również „przejść przez nieruchomość tuż przed zamknięciem, aby upewnić się, że nie ma nowych uszkodzeń, że nieruchomość jest pusta i czysta oraz że jesteś zadowolony z wszelkich uzgodnionych napraw.Nieruchomość musi być pusta w momencie zamknięcia lub nie możemy zaplanować zamknięcia.

      Krok 9: Zamknięcie kredytu hipotecznego

      NACA i Agent ds. Rozliczeń będą koordynować Twoje zamknięcie hipoteki NACA w biurze NACA. Zostaniesz poinformowany o wszystkich kosztach (takich jak opłacone z góry podatki, opłacone z góry ubezpieczenie itp.) Należnych przy zamknięciu i wszelkich innych wymaganych pozycjach. Będziesz musiał przynieść potwierdzony czek wystawiony na agenta rozliczeniowego na pokrycie tych kosztów. Tuż przed zamknięciem sprawdź nieruchomość, aby upewnić się, że zostały wykonane wszystkie ustalenia dotyczące napraw, najemców, sprzątania itp.

      Twoje zamknięcie w Biurze NACA będzie obejmować Ciebie i wszystkich współpożyczkobiorców, a także sprzedawcę, pełnomocnika lub agenta rozliczeniowego pożyczkodawcy, Twojego prawnika (jeśli dotyczy), Twojego agenta nieruchomości i agenta wystawiającego. Będziesz musiał podpisać kredyt hipoteczny, weksel własny i wiele innych dokumentów. Jeśli masz jakieś pytania lub problemy, Twój agent nieruchomości, doradca ds. Mieszkaniowych lub inna osoba z personelu NACA może pomóc Ci odpowiedzieć lub się na nie zwrócić. Nie powinieneś zgadzać się na zamykanie lub podpisywanie jakichkolwiek dokumentów, chyba że jesteś w 100% zadowolony ze wszystkich umów i rozumiesz, co podpisujesz. Pod koniec zamknięcia będziesz właścicielem nieruchomości i otrzymasz klucze.

      GRATULACJE!Krok 10: Program posprzedażowy (Program pomocy członkowskiej – MAP)

      Po zamknięciu kredytu hipotecznego NACA, członkostwo w NACA zapewnia program pomocy po zakupie w ramach programu pomocy dla członków NACA („MAP). MAP wyszkolił i specjalnie oddany personel gotowy do zapewnienia wszechstronnego doradztwa w celu zapobiegania trudnościom finansowym oraz, w razie potrzeby, do przywrócenia Cię na właściwe tory.

      Przejście od wynajmu do posiadania może wymagać znacznych poświęceń i zmian w nawykach wydawania pieniędzy. Prawdopodobnie poniesiesz wyższe koszty mediów niż w przypadku wynajmu nieruchomości. Nie będziesz już mógł liczyć na wynajmującego, który zorganizuje niezbędne naprawy. Będziesz musiał spłacać kredyt hipoteczny na czas, a jeśli przegapisz płatność, pożyczkodawca będzie oczekiwał dwóch spłat w następnym miesiącu. Chociaż doradca ds. Mieszkaniowych NACA omówi z Tobą te kwestie w trakcie całego procesu kwalifikacyjnego NACA, może być potrzebne doradztwo po zakupie, które pomoże Ci dostosować się do finansowych obowiązków właściciela domu.

      NACA zapewnia członkom kompleksową pomoc po zakupie. Tak więc, zamiast prywatnego ubezpieczenia hipotecznego, które nie zapewnia właścicielowi domu żadnych korzyści, członkostwo w NACA, które jest bezpłatne dla Członka po zamknięciu, zapewnia bezpłatną pomoc Członkom mającym trudności ze spłatą kredytu hipotecznego.

      Pomoc opisana poniżej jest świadczona tak długo, jak długo masz kredyt hipoteczny NACA:
    • Budżetowanie i inne doradztwo;
    • Modyfikacje w celu uwzględnienia zmienionej sytuacji finansowej (np. Zmniejszony dochód);Forbearances w celu rozwiązania tymczasowych trudności finansowych;Pomoc finansowa dla zatwierdzonych właścicieli domów, którzy napotykają trudności finansowe;Usługi w zakresie nieruchomości w celu sprzedaży domu;Komunikowanie się z pożyczkodawcą lub rozwiązywanie problemów z nim;Dodatkowe usługi i rzecznictwo dla właścicieli domów i sąsiedztwa; iInne usługi, które stają się dostępne za pośrednictwem NACA.NACA pracuje nad zapewnieniem innego rodzaju pomocy i usług właścicielom domów NACA. Usługi te mogą obejmować usługi prawne i dostęp do innych produktów finansowych.

  • We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy